söndag 2 oktober 2011

Passa Lillan



Man kan ju fundera på vad som med glädje får en att frivilligt offra sin nattsömn och komfort... Men glad är jag:) Har sett till att Lillan fått i sig mat varje halvtimme - och inte minst att hon inte trillat bort från värmen.
Det blev alltså åtta stycken, och även den lilla tar sig. Nu äter hon bara jag lägger henne vid spenen, men däremot klarar hon inte av att armbåga sig fram bland alla tjockisar. Titta på bilden så förstår ni vad jag menar. Hon har definitivt vuxit, så jag ser fram emot eftermiddagens viktkontroll!
Det är sex tikar och två hanar, alla med hel svans. Hanarna är blue merle och svart-vit-tan. Fem tikar är blue merle, och även den tik jag trodde var svart-vit, är förmodligen en mörk blue merle. Coolt!
Hanarna är troligtvis sålda båda två, men det finns tikar över:)
Husse ville ha en Nessie-kopia som vi skulle behålla, men tji fick han. Dessutom väljer man faktiskt inte valp efter utseende! Jag kan inte ens föreställa mig att vi skulle behålla någon av de här små hjälplösa - men den som har gott minne kan ju påminna mig om alla mina floder av tårar när Stella flyttade...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar