torsdag 17 februari 2011

En enda?


Kl 13.03 gjorde en liten tik entré. Svart-vit-tan med ca 4/5 svans. Först kom baktassarna och sedan kom resten. Sedan dess har det inte kommit någon mer! Valpsingen äter och verkar nöjd, så länge inte Nessie slickar bort henne från spenen.
Nessies mamma hade väldigt långt mellan sina valpar, men inte så här långt... Vet inte vad jag ska tro! Men Nessie mår jättebra; är pigg, glad och nöjd. Själv har jag väl fått åderbråck av att sitta 10 timmar ihopvikt. På pluskontot står å andra sidan att jag fick vänta i dagsljus större delen av tiden.
Jag tror helt enkelt att jag nu ska ta och bädda fint i lådan, för är det någon mer, så kommer den förstås då:) Och är det bara en, så kommer väl det att bli världens mest bortskämda...

1 kommentar:

  1. Grattis till en jättefin aussiebebis!!
    Kram från oss på andra sidan kullen (vet inte hur många gånger vi har tänkt på er idag...)
    :)

    SvaraRadera