lördag 19 november 2011

Hurra! Nu har alla fantastiska hem!


Nu har Gråöra också fått en familj:) Hon hamnar hos Zandra och Johan i Umeå och kommer att kallas "Bizz".
Väldigt skönt tycker jag, för jag är en sån blödig typ att jag tycker synd om den som inte vet vart den ska. Gråöra har utnyttjat situationen till att få tillåtelse att bita mig hårt i näsan utan att bli bortlyft.
Jag är verkligen oerhört tacksam för de köpare jag har fått! Kanske kommer jag att gråta ändå, men det känns fantastiskt att få lämna över dem i deras vård! Det är mycket aktiva hem på olika sätt, men alla har hundträning som hobby. Storpricksvans får också egna får (och har ett gäng nyinköpta ankor som väntar på henne), och jag vet att det är fler av de andra som kommer att få pröva vallning. Annars är det allt från bruks, lydnad, agility till viltspår.
Åh vad jag ser fram emot massssssor av rapporter och bilder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar