torsdag 3 mars 2011

Stella två veckor idag:)





Och vad det händer mycket! Även om jag kan hålla med om att jag är lättroad:) Stella kan gå lite, kissa lite överraskande av sig självt, kan MORRA, gäspa, sträcka sig, klia sig själv (inte bara stampa takten när jag kliar henne), titta uppåt, köra huvudet i väggen och MYCKET mer.
Nessie har varit mer än lovligt mammig idag. Hon har varit som ett plåster och helst suttit i knäet. Därför beslöt jag att hon skulle få gå i skogen. Förhoppningsvis långt från alla smittor. Hon tvekade inte en sekund att åka från Stella, men hade i alla fall den goda smaken att skynda sig till valplådan när vi kom hem efter en halvtimme. Husse vaktade valpen, men hon hade knappt bytt ställning sedan vi lämnade henne.
Det var härligt för mig också att komma ut en stund. Som hundägare är man lite skogsberoende:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar