torsdag 13 januari 2011

Si... eller så...


I kväll så vet vi! Valpar, eller inga valpar. Vi är ju några stycken som verkligen påverkas av resultatet. Kl 20 har vi tid för ultraljud hos min favoritveterinär, Anne-Marie Appel. Hon är för övrigt en av dem som undrat om vi inte skulle ta valpar efter Nessie:)
Om Nessie inte skulle vara dräktig, så har hon i alla fall sin "adoptivvalp" Lakkris att ägna sig åt. Han gör sitt yttersta för att ligga bra till hos Nessie, och vet nu att ett stillsamt gosande är mer framgångsrikt än att dra henne i svansen.

2 kommentarer:

  1. Dra i svansen som är så kul =D Förlåt att jag inte varit här på ett tag... trodde jag skulle få mail när jag lagt upp mig som "följare".. Hm!? Nu ska jag iaf skärpa till mig!! Framförallt nu när ni snart får veta =) Spännande, spännande!! Puss till Nessie och lakkris-godisen

    SvaraRadera
  2. Hon är verkligen generös, att låta honom vara nära sig!

    Väntar med spänning och håller tummarna.

    The more the marrier tycker ju vi som gillar att ha nog, som ni med fler gäster och valpar på en gång.

    Tjoho! Håller alla tummar.

    SvaraRadera