lördag 2 april 2011

Stellas första spår:)



Idag la jag ett premiärspår till Stella. Det var ett köttbullespår, dvs täta avtryck av en köttbulle på marken, bara två meter långt eller så. Och en liten bit köttbulle vid slutet. Lät henne gå 9 mot spåret med vinden bakifrån. Jag förväntade mig ingenting, och det blev ungefär ingenting. Hon hittade spåret, dvs smaskig doft på marken, och satte sig helt enkelt och åt av det som luktade köttbulle. Själva köttbullen hittade hon inte, men jag tycker att det var riktigt lyckat i alla fall. Bifogar film:)
För övrigt är Stella den gulligaste av alla gulliga. Hon är så rar att jag blir gråtfärdig. Tur att jag får ha kvar henne ända till 9 maj!
Titta på hennes högra öga på bilderna. Hon börjar få svart eyeliner runt ögat! Bara små svarta prickar än så länge, men de blir fler och större. Och hennes rosa valpmage har också blivit prickig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar