tisdag 12 april 2011

Bildspel på nätet


Jag skulle vilja lägga ut ett bildspel här, för att summera allt som hänt sedan Stella föddes. Tyvärr var det för många bilder, så jag prövar en annan variant.
Vi brukar använda "Flickr" för att lägga ut bilder från våra seglingskurser, så när vi ändå har ett konto där kan jag väl lägga ut Stella där också?
Min tanke var att lägga bilderna i kronologisk ordning, men det verkar som om det istället blir en resa bakåt i tiden - eller eventuellt en enda röra:( Det verkar gå att ändra under Options, men bara för stunden av den som just tittar.
Så var så goda att pröva:) Hoppas att det funkar...
Nu har jag ändrat lite. Teknik är kul:) Tror att det blir en bra tidsresa med bildspelet - i rätt ordning:))

2 kommentarer:

  1. Åh, det fungerade alldeles fantastiskt bra!! Jättekul att se alla bilderna =) Det har hänt sååå mkt på så kort tid =)

    Kanske kan du dela upp bildspelen senare, så andra som inte är lika valpgalna som jag kan titta på bara några få bilder? Bara en idé =)

    Stor kram och pussar från min flock till din flock

    SvaraRadera
  2. Annika, jag tror att man kan klicka sig till sundelinsegling och där titta på bilder som är märkta "stella". Eller så leta efter "stellas set".
    Flocken sover just nu. Själv känner jag mig oväntat pigg, trots att jag de senaste veckorna gått upp svintidigt. Det är väl för att Stella är så fruktansvärt charmig och rar:)

    SvaraRadera